• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله

تاریخ ارسال : 1403/07/07

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل شجاع حزب الله لبنان را تسلیت گفتند.

 متن این پیام بدین شرح است:

 بسمه تعالی  

 « وَمَنْ یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا »

در حمله رژیم جنایتکار صهیونیست به ضاحیه جنوبی بیروت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان؛ سید مقاومت، مؤمنی حکیم و دانا با رهبری نبردهای افتخارآمیز، به ندای حق لبیک گفت و به قافله جاویدان شهدا و پیروان جبهه مقاومت پیوست.

 رژیم سفاک صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و برادری عزیز و مجاهدی نستوه، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله رحمت الله علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و صدها تن از مردم بی گناه لبنان را به شهادت رساند.

استکبار جهانی بداند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده های مصمم مجاهدان بزرگی که در دامان ملت‏های مسلمان تربیت شده ‏اند، خللی به وجود آورد. 

شهادت آن اسطوره شهامت و شجاعت، امروز انسجام ملت های بیدار را دوچندان و روند شکست و اضمحلال اسرائیل را تسریع خواهد کرد. راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سیدعباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است.

 بر کسی پوشیده نیست که برای او مرگ در بستر عار و آرزوی او شهادت به دست شقی‏ ترین مردمان بود. شهادت، به تعبیر امام خمینی «هنر مردان خداست» و تمام مقلدان آن رهبر کبیر آرزوی رسیدن به این درجه عالی را داشته و دارند، اما این جنایت عظیم و نابشخودنی هرگز نباید بی ‏پاسخ بماند و حرکت متحد و دقیق جبهه مقاومت را می‏ طلبد.

 اکنون که فریاد سرخ «هل من ناصر» تاریخی سیدالشهدا(ع) در جهان پیچیده است به طور قطع و یقین وعده الهی «إنْ تنْصروا الله ینْصرکم و یثبّتْ أقدامکم» محقق خواهد شد. امروز در کنار ملت سلحشور ایران با اعلام همدردی با تمام ملت‌های حق طلب به ویژه ملت قهرمان فلسطین و شجاع لبنان، اقدام ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی و به فرموده رهبر معظم انقلاب "خوی درندگی سگ هار صهیونیست" را محکوم می نماییم و این شهادت را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله)، مجاهدان مقاومت و مردم بی‏ دفاع لبنان تسلیت می‏ گوییم.

همچنین با عنایت به سخن مقام عظمای ولایت حضرت آیت‏ الله العظمی امام خامنه‏ ای "بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند" و نیز به حول و قوه الهی و اتکا به رهنمودهای روشن و سراسر بصیرت و آگاهی مقام معظم رهبری، خون پاک شهید بر حق سیدحسن نصرالله و تمامی شهدای اسلام، با آزادی قدس شریف به زودی به ثمر خواهد رسید.

                                                                           حسین روحانی نژاد                                                    غلامرضا صالحی             

                                                               نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی                             رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی   

                                                                       بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

موضوع خبر :
  • پیام
  • تسلیت
  • نماینده
  • ولی
  • فقیه
  • رئیس
  • بنیاد
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پی شهادت سید حسن نصرالله چیست؟

سوال:
بالا