• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ ارسال : 1403/07/02

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس

در آستانه چهل و چهارمین سالروز آغاز 8 سال دفاع مقدس، حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و مهندس صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیانیه مشترکی صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 بیانیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدّس 1403

دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزّت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‏ترین و بارزترین برهه‏ های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید. دفاعی که با تکیه بر خداوند متعال و تبعیت از فرمان نایب بر حق امام زمان(عج) حضرت امام خمینی(ره) هیمنه پوشالی ابرقدرت‏ها را درهم شکست و با نمایش قدرت ایمان به خداوند، نقطه عطفی دیگر را در تاریخ ایران و جهان رقم زد.

جنگ تحمیلی هشت ساله عرصه عملی، تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت بوده است. فرصت‏هایی که از صفحات افتخارآفرین تاریخ ممتاز ملت ماست. وظیفه انسانی، اخلاقی، اسلامی و قانونی حکم می‏کند که قدرشناس تمام کسانی باشیم که به خاطر صیانت از امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی سرمایه وجودی خود را فدا کردند و اکنون برماست که با درایت و انصاف و دوراندیشی، ضمن پاسداشت ارزش‏ها و ایجاد فرصت‏های جدید، مانع از گسست فرهنگی و تاریخی نسل‏های جوان و سرزنده کشور با آرمان‏های امام راحل(ره)، انقلاب و شهدای دفاع مقدّس شویم.

اینک که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد آغاز این دفاع باشکوه قرار داریم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و غرور را گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت خویش با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‏ ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدّس تأکید می نماید.

 

                                                                                       حسین روحانی نژاد                                                                                       غلامرضا صالحی

                                                                          نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی                                                             رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

                                                                                     بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

                 

 

 

موضوع خبر :
  • بیانیه
  • مشترک
  • نماینده
  • ولی
  • فقیه
  • رئیس
  • شورای
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ورئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس چیست؟

سوال:
بالا