• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی : در طراحی و ساخت آزادراه هابا به حداقل رساندن حوادث ناگوار, الگو سازی و با ایجاد جلوه های بصری فرهنگ سازی کنید

تاریخ ارسال : 1403/06/07

در طراحی و ساخت آزادراه هابا به حداقل رساندن حوادث ناگوار, الگو سازی و با ایجاد جلوه های بصری فرهنگ سازی کنید

 

 به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و هیئت همراه در روز سه شنبه مورخ 5 شهریور ماه 1403 با حضور در شرکت آزادراه اهواز-بندر امام از این شرکت بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد در این بازدید، وجود افراد باتجربه در این شرکت را یکی از ویژگی های مهم آن عنوان کرد.

وی ضمن ارزیابی مثبت بازخورد این بازدیدها، وجود تجربیات فراوان در شرکت های بنیاد مسکن را برای مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کارساز توصیف کرد.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار دولت چهاردهم و شروع به کار وزرا در وزارتخانه ها با رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون فوت وقت و تشریفات خاص، از وفاق و همدلی و گفتمان جدید ایجاد شده بین مجلس و دولت خبر داد و این وفاق و همدلی را سبب ایجاد امید در مردم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، بعد از استماع گزارش مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت آزادراه اهواز بندر امام(ره)، اختصاص بخشی از درآمد شرکت را برای انجام کارهای ویژه ای که در اتوبان ها و آزادراههای بزرگ دنیا انجام شده خواستار شد و افزود: تلاش کنید تا ضمن استفاده از تجربیات ساخت بزرگراهها و آزادراهها در دنیا، وقوع حوادث ناگوار در بزرگ راهها را به حد اقل رسانده و الگوساز باشید تا بقیه از کار شما در ساخت بزرگراه و آزادراه الگوبرداری کنند.  

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بزرگترین سرمایه شرکت آزاد راه اهواز - بندر امام  را، مجتمع های درحال ساخت توسط این شرکت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه این آزادراه در سال 1425 تحویل داده خواهد شد، برای آینده این شرکت که برند بوده و دارای پیشینه خوبی است، با اعمال تغییرات کوچک و کاربردی در اساسنامه ، مقدمات ایجاد اشتغال برای تعدادی از افراد جامعه را فراهم کنید.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد،از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یک دستگاه تخصصی در حوزه ساخت ‏وساز در سطح کشور یاد کرده و خاطرنشان  ساخت: همه فعالیت های بنیاد مسکن به صورت تخصصی و در قالب تولید مصالح ساختمانی، مشارکت در طرح های ملی دولت و ساخت و ساز به ویژه برای محرومین و اقشار کم برخوردار جامعه، نوسازی، بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی و همچنین بازسازی مناطق سانحه دیده در اثر بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل و... تعین شده است.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه این بازدید از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت خواست که تمام هم و غم و تلاش خود را برای پرسنل و همکاران شرکت بگذارند.

وی در ادامه افزود : همین که تا پایان سال بتوانید 24 کیلومتر باقیمانده آزادراه را به بهره برداری برسانید پیشرفت خوبی در این پروژه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به گزارش مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره این شرکت، ایجاد جلوه های بصری در بزرگراهها و آزادراهها را نوعی فرهنگ سازی دانست و افزود: جلوه‏ های بصری که در بزرگراهها ایجاد می شود می بایست سازگار با روح و روان جامعه و افراد در حال عبور از این بزرگراه ها باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: سعی کنید مجموعه ای را که طراحی می کنید در شأن جمهوری اسلامی و در شأن شرکت باشد و چیزی بسازید که هم جاذبه ایجاد کند و هم مایه سربلندی کشورمان باشد.

گفتنی است این آزادراه از رتبه هشتم در سال 1400 به رتبه دوّم در سال 1402 ارتقاء یافته است.

موضوع خبر :
  • ایجاد
  • جلوه
  • های
  • بصری
  • آزادراهها
  • نوعی
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی : در طراحی و ساخت آزادراه هابا به حداقل رساندن حوادث ناگوار, الگو سازی و با ایجاد جلوه های بصری فرهنگ سازی کنید چیست؟

سوال:
بالا