• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پیام تبریک نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن به سرکار خانم مهندس صادق مالواجرد

تاریخ ارسال : 1403/06/03

پیام تبریک نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن به سرکار خانم مهندس صادق مالواجرد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و مهندس صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با صدور پیامی مشترک انتخاب مهندس صادق مالواجرد را به عنوان وزیر راه و شهرسازی تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

 « هُوَ أَنْشَأَکمْ مِنَ اْلأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکمْ فِیها »

 سرکار خانم مهندس صادق مالواجرد

وزیر محترم راه و شهرسازی

سلام علیکم

اعتماد ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر پزشکیان و رأی اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حضرتعالی برای مسئولیت جایگاه وزارت راه و شهرسازی، نویدبخش آینده « صادق » و « صالح » برای مهمترین وزارتخانه زیربنایی در جمهوری اسلامی ایران است.

 ضمن تبریک و تهنیت این اعتماد و انتخاب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر « موفقیت دولت چهاردهم، موفقیت همه ماست »، با تمام توان علمی و عملی خود در کنار جنابعالی به عنوان وزیر محترم راه و شهرسازی خواهد بود.

دیدگاه سرکار عالی به عنوان بالاترین مقام عالی اجرایی کشور در حوزه راه ، مسکن و شهرسازی در مبارزه با رانت و سوداگری در کنار تقید به اجرای برنامه پیشرفت توسعه هفتم کشور که یقیناً با نوآوری‏های ساختاری و ابتکارات مدیریتی متکی به تجارب ارزشمندتان همراه خواهد بود، جملگی از چشم‏انداز روشنی در وفاق و همکاری‏های متقابل با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در افق ۱۴۰۷ حکایت دارد.

 توفیق و سربلندی حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت بقیه الاعظم(عج) با بهره ‏مندی از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

    حسین روحانی نژاد  نماینده ولی ‏فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی             غلامرضا صالحی  رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی                                   

   

 

موضوع خبر :
  • پیام
  • تبریک
  • نماینده
  • ولی
  • فقیه
  • رئیس
  • بنیاد
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پیام تبریک نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد مسکن به سرکار خانم مهندس صادق مالواجرد چیست؟

سوال:
بالا