• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد: نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری پژوهشکده سوانح طبیعی در سطح علمی دانشگاه های منطقه

تاریخ ارسال : 1403/05/30

نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری پژوهشکده سوانح طبیعی در سطح علمی دانشگاه های منطقه

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پژوهشکده سوانح طبیعی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صبح روز سه‌شنبه سی ام مرداد ماه 1403 به همراه هیاتی متشکل ازآقایان سیروس دستیار ویژه و مدیرکل حوزه نماینده ولی‌فقیه، ساقیان سرپرست اداره کل امور شرکت‌ها و مجامع، جودی معاون بازسازی و مسکن روستایی و عضو هیات‌امنای پژوهشکده در محل پژوهشکده سوانح طبیعی حضور یافت و ضمن دیدار با آقایان زبردست استاد دانشگاه تهران و عضو هیات‌امنای پژوهشکده، گرکانی رئیس پژوهشکده، معاونین و مدیران این پژوهشکده از بخشهای مختلف این پژوهشکده بازدید کرد.

دراین بازدید، گزارش مبسوطی از عملکرد گروه‌های پژوهشی و واحد‌های وابسته، طرح‌های پژوهشی خاتمه‌یافته و جاری درون و برون‌سازمانی، انتشارات، همایش‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی برگزارشده و در دست اقدام و سایر دستاوردهای علمی پژوهشکده توسط دکتر گرکانی رئیس پژوهشکده ارائه گردید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی سخنانی ابراز داشت پژوهشکده سوانح طبیعی قادر است در سطح منطقه نقش‌آفرین و تأثیرگذار واقع شود و این تأثیرگذاری می‌تواند در سطح علمی و دانشگاهی نمود داشته باشد. چنانکه پیشنهاد می‌شود برخی از رشته‌های تخصصی با اندیشه‌های این مجموعه در دانشگاه‌ها ایجاد گردد و در نهایت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشوری بخصوص در کشورهای مجاور نیز موثر باشد.

در ادامه رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسائل متعدد در حوزه سوانح در کشور وجود دارد که پیدا کردن راه‌حل برای هر مسئله به منزله راحت‌تر شدن زندگی انسان‌هاست، ضمن مشهود بودن مسئله‌محوری در گروه‌ها و واحدهای پژوهشکده سوانح طبیعی، بر  ادامه رویه موجود تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن حین بازدید از این مجموعه، با کارکنان پژوهشکده نیز دیدار و گفتگو کرد . وی در این دیدار ضمن امیدبخش خواندن فعالیت‌های صورت‌گرفته، از پژوهشکده به‌عنوان پشتیبان علمی و پژوهشی در فعالیت‌های بنیاد مسکن یاد کردو ابراز امید واری کرد: پژوهشکده سوانح طبیعی در آینده به‌عنوان یک مرجع علمی در کشور مطرح گردد. وهمچنین افزود دستیابی به این مهم با توجه به سازمان اندیشه و فکر این مجموعه دور از ذهن نخواهد بود. 

ایشان در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای همکاران پژوهشکده سوانح طبیعی، خطاب به کارکنان پژوهشکده عنوان نمود: انشاالله با مهیا نمودن شرایط، باعث سربلندی خودتان و در نهایت سربلندی کشور عزیزمان شوید.

موضوع خبر :
  • توانایی
  • نقش‌آفرینی
  • تأثیرگذاری
  • پژوهشکده
  • سوانح
  • طبیعی
  • سطح
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد: نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری پژوهشکده سوانح طبیعی در سطح علمی دانشگاه های منطقه چیست؟

سوال:
بالا