• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پیام تبریک مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب

تاریخ ارسال : 1403/04/17

پیام تبریک مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی, نماینده ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا روحانی نژاد و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی غلامرضا صالحی با ارسال پیامی , ضمن قدردانی از تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) در برگزاری انتخابات پرشور و گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید, انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران, تبریک گفت.

 متن کامل پیام تبریک به شرح ذیل است:

 برادر ارجمند جناب آقای دکتر پزشکیان

 رئیس‏ جمهور منتخب ملت شریف و عزت‏ آفرین ایران

            سلام علیکم

               به مدد دستان توانا و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به میمنت و امنیت کامل ورق خورد و رأی اعتماد ملت ایران برای ریاست دولت چهاردهم به نام جنابعالی ثبت شد.

 صداقت، عدالت‏ گرایی و تمرکز ویژه حضرتعالی بر اجرای سیاست ‏های کلی نظام و برنامه ‏های توسعه کشور، یقیناً در ادامه راه رئیس ‏جمهور شهید و تحقق آرزوهای «رئیسی عزیز» برای رسیدن به «ایرانی قوی» خواهد بود.

  از سوی دیگر، مصادف ‌شدن آغاز ریاست جمهوری جنابعالی با اولین سال اجرای برنامه هفتم توسعه، فرصتی استثنایی را برای دولت چهاردهم جهت تحقق هر چه بیشتر شکوفایی اقتصادی کشور با گسترش مشارکت مردمی، فراهم کرده است.

در همین راستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یادگار حضرت امام(ره) و یکی از فرزندان معنوی رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) برای تطبیق هر چه بیشتر مسیر حرکت خود با تأکیدات برنامه محور معظم ‏له، از سال گذشته برای اولین بار، ضمن مشارکت و همراهی بسیار فعالانه با مجلس شورای اسلامی در تدوین برنامه هفتم توسعه، به ترسیم شاخص‏ های متناسب خود نیز در افق ۱۴۰۸ پرداخته که افزایش ویژه مشارکت ‏های مردمی و بخش خصوصی، احیای حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره)، تأمین مسکن محرومین، بازسازی مناطق سانحه ‏دیده و آبادانی و پیشرفت روستاها از مهم‏ترین ارکان آن است.

 ضمن تبریک انتخاب جنابعالی به عنوان رئیس‏ جمهور منتخب ملت ایران، یاد و خاطره رئیس ‏جمهور شهید را گرامی داشته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به تأسی از رهنمودهای وحدت بخش رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) همچون گذشته در کنار رئیس ‏جمهور محترم و کابینه دولت چهاردهم نیز خواهد بود.

رجا واثق داریم هم‏زمانی آغاز به کار جنابعالی با ماه محرم، حکمتی هدایت‏ گونه دارد و حکایت از یاری نفس قدسی سرور آزادگان جهان با دولت چهاردهم است.

بر خود لازم داشته، مجدداً از هدایت‏ های داهیانه رهبر معظم انقلاب(دامت برکاته) در تحقق حماسه ملی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۳ قدردانی نموده و امیدواریم بتوانیم، شکرگزاری از این نعمت واسعه را با تلاش هر چه بیشتر «برای ایران» بجای آوریم.

                                                                                                               سپاس فراوان خداوند را                  که کرد این کرامت خردمند را

                                                                                                               که بیند در آغاز انجام خویش        برون ننهد از حکم آن گام خویش

موضوع خبر :
  • پیام
  • تبریک
  • مسئولین
  • بنیاد
  • مسکن
  • انقلاب
  • اسلامی به
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد پیام تبریک مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب چیست؟

سوال:
بالا