• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بازدید شبانه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اهواز از پروژه های در حال اجرای بنیاد مسکن در محلات شهری شادگان/تجلیل از خدم

تاریخ ارسال : 1403/04/09

بازدید شبانه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اهواز از پروژه های در حال اجرای بنیاد مسکن در محلات شهری شادگان/تجلیل از خدم

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان وامام جمعه اهواز از پروژه های در حال اجرای بنیاد مسکن در  محلات شهری  شادگان باز دید کرد.

ایشان در این بازدید که فرماندار ،شهردار ،مسئولان استانی و محلی ، روح الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان ،حجت السلام و المسلمین سید اسحاق موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ،محمود اکبری فضلی معاون عمران روستایی و سید محمد موسوی مدیر بنیاد مسکن شادگان  حضور داشتند، از حضور موثر بنیاد مسکن در بافت ناکارآمد شهری شادگان و امید آفرینی برای مردم تجلیل کرد.

بنیاد مسکن خوزستان در حال حاضر ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در بافت ناکارآمد و بهسازی و آسفالت تعدادی از محلات شهری از جمله محله سردار سلیمانی.( صوفی آباد) را در دست اجرا دارد.

موضوع خبر :
  • استان خوزستان
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و امام جمعه خوزستان
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بازدید شبانه نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اهواز از پروژه های در حال اجرای بنیاد مسکن در محلات شهری شادگان/تجلیل از خدم چیست؟

سوال:
بالا