• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن: انصافاً صفت «سیدالشهدای اهل خدمت», برازنده شهید رئیسی است.

تاریخ ارسال : 1403/03/07

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن: انصافاً صفت «سیدالشهدای اهل خدمت», برازنده شهید رئیسی است.

مراسم ترحیم و بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهان شهید ایشان در ستاد مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در این مراسم که با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاونان، مدیران، مدیران عامل شرکت های تابعه و کارکنان دفتر مرکزی این نهاد انقلابی برگزار شد، حاضران یاد و خاطره شهدای خدمت، شهید دکتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور، شهید آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه شهید حسین امیر عبدالهیان، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری مجالس گرامیداشت شهدای خدمت توسط بنیاد مسکن در مراکز استان ها و شهرستان ها گفت: برگزاری این مجالس نشانه قدردانی و پاسداشت خدمات این عزیزان است.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سپس به نحوه آشنایی خود با این شهیدان گرانقدر و معرفی آنها به حاضرین پرداخت و افزود: این شهیدان از بندگان بسیار مخلص خداوند متعال بودند و خداوند نظر خاص و ویژه ای نسبت به آنها داشت. ایشان، اخلاص، اخلاق، خستگی ناپذیری، ولایی و پای کار بودن و اولویت دادن به مردم را از صفات بارز شهدای خدمت بخصوص شهید آیت الله رئیسی دانست و بیان داشت: با شهید آیت الله رئیسی به سبب طلبه بودن، آشنایی داشتم و در قوه قضائیه نیز روحیات ارزشمند و بارز ایشان را شاهد بودم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به اعتقاد خاص شهید رئیسی، به بنیاد مسکن و تقدیر از تلاش ها و مأموریت های ستودنی این بنیاد در تحقق قانون نهضت ملی مسکن، خاطر نشان کرد: با اینکه ساخت سالانه 400 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن از طرف بنیاد مسکن پذیرفته شده بود اما توقع ایشان بیش از این تعداد بود. به همین دلیل تمام تلاش مجموعه بنیاد مسکن تحقق شعار دولت خدمتگزار و تحقق قانون نهضت ملی مسکن خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد از شهید آیت الله رئیسی، خادم الرضا و شهید خدمت یاد کرد و افزود: انصافاً صفت « سیدالشهدای اهل خدمت »، برازنده ایشان است چون با تلاش ها و خدمات خالصانه بدون توجه به جوسازی ها، به فکر سعادت ملت بود.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، سپس به آشنایی با آیت الله آل هاشم هنگام طلبگی در حوزه و دبیرستان صدوق تا زمان شهادت اشاره کرد و افزود: تبلور روحیه خدمت و علاقه خاص مردم به ایشان و وجود پرکار و تلاشگر ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، تحولی شگرف و مثبت در کل نماز جمعه های کشور ایجاد کرد.

رئیس شورای مرکزی در ادامه با ذکر یادی از شهید دکتر مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی، به ادب، پشتکار جدی و تسلط ایشان بر کار در آذربایجان شرقی اشاره و ایشان را نمونه بارزی از رویش های انقلاب اسلامی و جوانی باصلابت دانست و عزیزان همراه این شهیدان را در نوع خودشان بی نظیر عنوان کرد که روحشان در پیشگاه خداوند متعال متنعّم و عالی است. نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور میلیونی مردم در مشایعت این عزیزان، خط بُطلانی بر هزاران دروغی بود که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی علیه ایشان پخش شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد حضور و قدردانی ملت از این شهیدان را مایه قدرت و قوت نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: در این چهل و چند سال انقلاب و مسئولیت بنده که فوت مراجع عظام تقلید و علما و شخصیت های بزرگ را دیده ام، اگر شهدای هفتم تیر، امام رضوان ا... تعالی علیه و مراسم حاج قاسم سلیمانی را استثنا کنید، این گونه مراسمی سراغ ندارم.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی « ومنهم من ینتظر » را انسان هایی عنوان کرد که خداوند متعال به آنها توجه خاص دارد و بیان داشت: نه شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها (رضوان الله تعالی علیه) آخرین این افراد است و نه شهید رئیسی و همراهان ایشان آخرین نفرات هستند و باز هم در بین این ملت انسان های شریف وجود دارند که عاشقانه برای مردم و کشور خدمت می کنند و هر کجا نیز لازم باشد، جانشان را نیز بذل و بخشش می نمایند.

شایان ذکر است پس از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد، ذاکر اهل بیت حاج محسن طاهری به مداحی و ذکر مصیبت پرداخت.

موضوع خبر :
  • برگزاری
  • مراسم
  • بزرگداشت
  • رئیس
  • جمهور
  • شهید
  • همراهان
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن: انصافاً صفت «سیدالشهدای اهل خدمت», برازنده شهید رئیسی است. چیست؟

سوال:
بالا