• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: صرفه‌جویی در صنعت ساختمان یعنی تسریع در اجرا و تحویل

تاریخ ارسال : 1403/02/26

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: صرفه‌جویی در صنعت ساختمان یعنی تسریع در اجرا و تحویل

صبح امروز ضمن بازدید حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پروژه 1007 واحدی شرکت تجهیز محیط در جلسه هیئت مدیره این شرکت حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از پروژه مسکونی ۱۰۰۷ واحدی شرکت تجهیز محیط، ضمن تقدیر از این پروژه ارزشمند و فاخر، صرفه‌جویی در ساختمان را تسریع در حوزه اجرا و تحویل عنوان کرد.

ایشان ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این پروژه ارزشمند، پیشگیری از فروش زمین را اساسی‌ترین و صحیح‌ترین سیاست اتخاذ شده در برنامه هیئت مدیره جدید شرکت تجهیز محیط عنوان و جلوگیری از خام فروشی را اقدام ارزشمندی توصیف کرد که قابل تحسین است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین به موضوع هم افزایی در این پروژه عظیم اشاره کرد و گفت: این هم افزایی الحمدلله در سراسر کشور وجود دارد لیکن باید بیش از پیش بین بنیاد مسکن و شرکت‌های تابعه اتفاق بیفتد.

 حضرت حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد افزود: از مجموعه کاملی که در شرکت‌های بنیاد مسکن در امور پژوهشی، مشاوره، تولید مصالح و آزمایشگاه مستقر است باید به نحو مطلوب و احسن استفاده کرد.

 ایشان صرفه‌جویی در ساختمان را تسریع در حوزه اجرا و تحویل دانسته و عنوان کرد: صرفه‌جویی عامل بازدارنده استحکام در کارتان نشود و مقوله صرفه‌جویی را در مواردی به جز استحکام در نظر بگیرید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما به ملتی خدمت می‌کنیم که شایستگی آنها بالاتر از این خدمات است گفت: دنبال ساخت واحدهایی باشیم که از لحاظ نور، امنیت، گرمایش و سرمایش در بهترین شکل ممکن باشد چون این موضوع فرق بین بخش خصوصی و مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد این پروژه را به معنای اخص کلمه مورد غرور و افتخار خود خوانده و بیان کرد: این قبیل اقدامات موجب حفظ حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتبار و اعتلای نام حضرت امام (ره) و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است و انشاالله اجرای این گونه عملیات عمرانی تداوم داشته باشد.

موضوع خبر :
  • نماینده
  • ولی
  • فقیه
  • بنیاد
  • مسکن
  • انقلاب
  • اسلامی:
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: صرفه‌جویی در صنعت ساختمان یعنی تسریع در اجرا و تحویل چیست؟

سوال:
بالا