• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

در سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد به استان خراسان رضوی: عملیات اجرایی احداث 954 واحد نهضت ملی مسکن در شهر قوچان آغاز شد

تاریخ ارسال : 1402/11/21

عملیات اجرایی احداث 954 واحد نهضت ملی مسکن در شهر قوچان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی احداث ۹۵۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر قوچان با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، استاندار خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان، نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی و تعدادی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ایراد سخنانی اظهار داشت : با توجه به ماهیت و سنگ بنای اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هر خدمتی که این نهاد انجام می دهد، در حقیقت خدماتی است که مردم عزیز از طرف مقام معظم رهبری دریافت می‌کنند.

 

وی گفت : در قانون جهش تولید مسکن هم که از جانب رئیس جمهور محترم دستور ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال در کشور صادر شد که بنیاد مسکن در کنار دولت قرار گرفت و هر آنچه در توان خود داشت را به صحنه آورد تا کمک کند، هم این قانون و هم تعهد رئیس جمهور عملیاتی شود.

 

روحانی نژاد در ادامه بیان داشت : در همین راستا از ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی چهار سال، دو میلیون و ۴۰۰ واحد را بنیاد مسکن بعهده گرفت و علیرغم جوسازی ها و فضاسازی ها، با همراهی خوب وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن توانست تاکنون از اراضی تملک شده در روستاهای حریم شهرها، یک میلیون قطعه به متقاضیان مسکن واگذار کند، وام هم بدهد، تا بتوانند برای خود سرپناهی بسازند.

 

سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها، علی الخصوص خود مردم هم وارد عمل شدند که ان شاء الله این ۴ میلیون واحد تا پایان دولت سیزدهم عملیاتی خواهد شد.

 

دکتر نظری استاندار خراسان رضوی نیز طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت : دولت زمین و زیرساخت‌ها را تامین می‌کند اما این خود مردم هستند که باید به عنوان سازنده از زمان حداکثر استفاده را ببرند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: این پروژه باید به عنوان یک پروژه نمونه، در بخش زمانبندی هم نمونه باشد تا شاهد افتتاح واحدهای مسکونی آن باشیم.

 

در پایان این مراسم، به دستور مستقیم استاندار، عملیات آماده سازی سایت ۴۴ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر قوچان توسط مجموعه ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عملیات اجرایی احداث ۹۵۴ واحد مسکونی آغاز گردید.

موضوع خبر :
  • عملیات
  • اجرایی
  • احداث
  • 954
  • واحد
  • نهضت
  • ملی
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد در سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد به استان خراسان رضوی: عملیات اجرایی احداث 954 واحد نهضت ملی مسکن در شهر قوچان آغاز شد چیست؟

سوال:
بالا