• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

برگزاری جلسه حجاب و عفاف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

تاریخ ارسال : 1402/09/14

برگزاری جلسه حجاب و عفاف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

برگزاری جلسه حجاب و عفاف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم، جلسه ی عفاف و حجاب, امر به معروف و نهی از منکر با حضور آقایان: حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان, مهندس بلدی مدیرکل بنیاد , معاون بازسازی و مسکن روستایی , فرمانده پایگاه بسیج بنیاد و سایر کارکنان خانم درسالن جلسات بنیاد مسکن استان برگزار گردید.
حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گفت: خدای متعال دو فریضه را بر بندگان خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر را واجب کرده است که امر به معروف اجرایی شدن قوانین الهی است.
وی ادامه داد:‌ امر به معروف و نهی از منکر برای سالم سازی محیط است و با اجرای این فریضه مهم امنیت و اخلاق اجتماعی بالا می‌رود.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گفت: اسلام همواره بر حجاب تاکید فراوان دارد و انقلاب اسلامی در حقیقت به زنان با حجاب و عفاف ارزش و اعتبار ویژه ای بخشید و به انان عزت داد.
وی ادامه داد: خداوند متعال در عالم هستی برا ی مرد و زن دو نظام تشریع و تکوین قرار داد؛ که در نظام تکوین برای زن سرمایه ای بنام حیا و عفت و برای مرد سرمایه و قوه ای بنام غیرت و در نظام تشریع خداوند حکمی بنام پوشش برای زن و مرد قانون گذاری نمود که هم در قرآن و هم در احادیث آمده است.
در ادامه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: بدون تردید رعایت حجاب و پوشش و عفاف یکي از بزرگ‌ترین شاخص‌های ارزش‌هاست و احیاء و حفظ و ترویج این فرهنگ لزوم بر رعایت حجاب و عفاف است.
وی تاکید کرد:. رعایت حجاب نه تنها برای خود زن ارزش می‌ آفریند، بلکه می تواند خانواده، اجتماع را نیز تحت تاثیر قرار دهد؛ رعایت آن به عنوان یک امر ضروری می تواند مفید باشد و بی توجهی به این مقوله نیز پیامدهایی منفی را به همراه دارد ,جای بسی افتخار است که بانوان همکار حجاب کامل و مطلق را دارند و همواره دستورات دینی و اسلامی را سرلوحه امورات خویش قرار می دهند
در پایان هر یک از بانوان همکار دیدگاه های خود را در جهت حفظ ارزشهای دینی عفاف و حجاب بیان نمودند.

موضوع خبر :
  • استان قم
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد برگزاری جلسه حجاب و عفاف در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم چیست؟

سوال:
بالا