• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بنیاد مسکن استان قم

تاریخ ارسال : 1402/09/14

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بنیاد مسکن استان قم

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بنیاد مسکن استان قم

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم, مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور آقایان: حجت الاسلام میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان, مهندس بلدی مدیرکل بنیاد , معاونین و سایر کارکنان در محل نمازخانه بنیاد برگزار گردید.
 در این مراسم حجت الاسلام میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان شهادت حضرت ام الائمه صدیقه طاهره زهرای مرضیه را تسلیت عرض نموده و گفت: مکتب، منطق و سیره علمی و عملی پیامبر گرامی اسلام (ص)  در حیات طیبه فاطمه زهرا (س) متجلی و متبلور است و فاطمه زهرا الگوی کامل و کارآمد سبک زندگی اسلامی است.
وی بهترین دلیل بر عصمت حضرت زهرا(س) را لقب صدیق بودن ایشان خواند و بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام حضرت علی(ع) را "صدیق" و حضرت فاطمه را "صدیقه" قرار داد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان :  ثمره صدیق بودن را عصمت و طهارت دانست و گفت: حضرت صدیقه طاهره(س) در رفتار ، در گفتار و در حالات و انگیزه اش صداقت وجود داشت. چون که ایشان ظاهر، باطن، گفتار، عملش، فکرش، نیتش، اندیشه‌اش همه با هم الهی است و تفاوتی در گفتار و فعلش ، در باطن و ظاهرش دیده نمی‌شود.
لازم به ذکر است این مراسم معنوی که با قرائت حدیث کساء , مداحی و سینه زنی توسط آقای هندی مداح اهل بیت (ع) همراه بود ، همکاران گرامی در غم شهادت آن حضرت به سوگ نشستند.

موضوع خبر :
  • استان قم
اشخاص :
  • مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان قم
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بنیاد مسکن استان قم چیست؟

سوال:
بالا