• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدای شاغل دربنیادمسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

تاریخ ارسال : 1402/08/04

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدای شاغل دربنیادمسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی

به مناسبت فرارسیدن بزرگداشت کنگره 10هزارشهید آذربایجان شرقی, مراسم تجلیل از خانواده های شهدای شاغل و بازنشسته دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ,با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان,مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ,معاونین , مدیران وجمعی ازهمکاران بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان امروز 4آبان ماه درنمازخانه بنیاد مسکن استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی ، درابتدای این مراسم ضمن برگزاری سخنرانی و قرائت قرآن با حضور همکاران، لوح سپاس وهدایایی به خانواده محترم شهدا بصورت نمادین اعطا گردید.

  در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان آیه شریفه " کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است. " گفت: هدف از برگزاری این مراسم علاوه بر ابراز ارادت به خانواده معظم شهدا وبه کسانی که منتسب به شهدا هستندبه نوعی ازآنان تجلیل و قدردانی شده ویاد وخاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

 حجه الاسلام والمسلمین صادقی افزود: کسانی که از جان و مال و خانواده های خود گذشتند و داوطلبانه شهادت را برگزیدند، انسان های عادی نبودند و بر ما وظیفه است با خانواده آنها آنگونه رفتار کنیم که شایسته آنان باشد.  

  وی با تأکید بر اینکه ما نسبت به ارزش ها و فرهنگ دینی و انقلابی خود بی توجه نیستیم، اظهار داشت: هدف از تأسیس جمهوری اسلامی ایران و این نظام، جاری ساختن مقررات، قوانین و اصول دین بوده است و وظیفه ماست در قبال فرزندان و خانواده شهدایی که در راستای این هدف جان خود را از دست داده اند، ادای دین بکنیم. 

وی با اشاره باینکه ایثار بالاترین احسان است و شهادت نموداری است از تکامل ایمان، خاطر نشان کرد: الگوی تمام نمای ما، عاشورا و واقعه کربلاست. شهدا دین خود را بصورت کامل ادا کردند، حال وظیفه ماست که در جبهه فرهنگی، سرباز فرهنگی دیار خود باشیم.

  مراسم با اهدای لوح و هدایا به خانواده های شهدای شاغل و بازنشسته دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به پایان رسید.

موضوع خبر :
  • استان آذربایجان شرقی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد برگزاری مراسم تجلیل از خانواده های شهدای شاغل دربنیادمسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی چیست؟

سوال:
بالا