• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

حجت الاسلام‌ و المسلمین روحانی نژاد در دیدار با مدیران حساب 100 حضرت امام(ره): هدف بنیاد مسکن معرفی حساب 100 حضرت امام (ره) به عموم مردم و جذب مشارکتهای مردمی برای کمک به خانه دار شدن محرومین باشد

تاریخ ارسال : 1402/08/01

هدف بنیاد مسکن معرفی حساب 100 حضرت امام (ره) به عموم مردم و جذب مشارکتهای مردمی برای کمک به خانه دار شدن محرومین باشد

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین و مدیران دفتر مشارکتهای مردمی حساب 100 حضرت امام(ره) گفت: حساب ۱۰۰ امام(ره) تنها حساب حامی محرومان فاقد سرپناه است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی افتتاح کردند و باید برای زنده ماندن این حساب در افکار عمومی همت شود.

وی افزود: حساب 100 امام(ره) باید در جامعه معرفی شود چرا که ما اهداف بلندی را از وجود این حساب در کشور دنبال می‌کنیم و زنده و پا برجا ماندن آن نیت اصلی مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، لذا اولویت بنیاد مسکن تخصیص منابع مالی جهت ساخت مسکن برای محرومان است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی‌نژاد با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همان روحیه جهادی، ولایی و انقلابی‌گری همانند روزهای اول تأسیس، فعالیت می‌کند، اضافه کرد: این میزان خدمت‌رسانی باید همچون ویترینی در مقابل دیدگان عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ حساب ۱۰۰حضرت امام(ره) غافل بود تصریح کرد: هزینه کردن برای معرفی این حساب سرمایه گذاری است و نتایج خوبی در رونق ساخت مسکن محرومان خواهد داشت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید در معرفی دستاوردها و تلاش‌های صورت گرفته به ویژه در ساخت مسکن محرمان اقدامی اساسی انجام داده و با اطلاع رسانی صحیح و بهنگام، جهاد تبیین را به معنای واقعی به منصه ظهور برساند.

تک تک کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور باید پیام رسان حساب 100 امام (ره) باشند و مسئولان نیز این امکان را ایجاد نمایند که معرفی حساب 100 در کتب درسی مدارس و دانشگاه ها قرار گیرد، هدف باید معرفی این حساب به عموم مردم و سپس جذب مشارکتهای مردمی برای کمک به خانه دار شدن محرومین باشد. و لازم است این اطلاع رسانی بصورت مداوم در افکار عمومی صورت گیرد.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به ارتقاء جایگاه اداره کل حساب 100امام(ره)، کمک‌هایی که در قالب حساب 100 امام(ره) به محرومان انجام می شود، باید در مسیر واقعی خود و برای ساخت مسکن محرومان هزینه شود .

در ادامه حجت الاسلام‌ و المسلمین روحانی نژاد افزود: مسئولیت حساب 100 امام(ره) در استان ها باید به عهده افرادی که در بین مردم از یک وجهه خوبی برخوردار می باشند سپرده شود تا بتوان از ظرفیت خیران برای پیشبرد اهداف عالی حساب 100 امام‌(ره) استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در پایان گفت: ساخت مسکن زیر سایه انجمن خیرین مسکن ساز با آب، برق و پروانه رایگان می تواند به کاهش هزینه تمام شده پروژه های مسکن محرومین کمک کند.

موضوع خبر :
  • هدف
  • بنیاد
  • مسکن
  • معرفی
  • حساب
  • 100
  • حضرت
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد حجت الاسلام‌ و المسلمین روحانی نژاد در دیدار با مدیران حساب 100 حضرت امام(ره): هدف بنیاد مسکن معرفی حساب 100 حضرت امام (ره) به عموم مردم و جذب مشارکتهای مردمی برای کمک به خانه دار شدن محرومین باشد چیست؟

سوال:
بالا