• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بازدیدنماینده ولی فقیه ورئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ازپروژه های مسکن شهری بنیاد مسکن تبریز,انجمن خیرین مسکن ساز استان وتوسعه مسکن آذربایجان.

تاریخ ارسال : 1402/07/20

ازپروژه های مسکن شهری بنیاد مسکن تبریز,انجمن خیرین مسکن ساز استان وتوسعه مسکن آذربایجان.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا روحانی نژاد نماینده محترم ولی‌فقیه ورئیس شورای مرکزی بنیادمسکن انقلاب اسلامی  به اتفاق مدیرکل ومعاونین،مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان ومدیرعامل شرکت توسعه مسکن آذربایجان از پروژه های شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تبریزبازدیدوضمن تشکرازکلیه عوامل اجرایی دستورات لازم درخصوص احداث واتمام بموقع این پروژه ها صادرنمودند.

درحین بازدید مهندس عبادی مدیربنیاد مسکن شهرستان تبریزگزارش مبسوطی ازاحجام عملیات وپیشرقت فیزیکی و...این پروژه ها به حضار ارائه نمود وگفت:پروژه های ۱۷۸ واحدی تجاری مسکونی آفتاب که سالیان سال بود متوقف شده بود با درایت مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان جناب آقای مهندس سروری و زحمات شبانه روزی  همکاران ومهندسین بنیاد مسکن شهرستان تبریز و معاونین محترم بنیاد مسکن استان در ظرف دوسال در شرف اتمام است ونیزپروژه ۸۰ واحدی مسکونی لاله با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۳ درصدی و در مجاورت پارک و فضای سبزبا۱۰ طبقه وبازیربنای کلی ۱۶۷۸۹ مترمربع در حال احداث است وهمچنین پروژه ۲۰۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن طالقانی با زیربنای کلی ۲۸۷۸۱ مترمربع دردوبلوک درحال احداث است ونیزپروژه ۶۸ واحدی تجاری مسکونی باسمنج با ۱۴ طبقه سازه ای در خیابان اصلی ۳۵ متری باسمنج تبریزباکیفیت خوبی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد درحال اجراست وپروژه۳۹۹واحدی طرح نهضت ملی مسکن  انجمن خیرین مسکن ساز استان درحال احداث است ونیزپروژه ۸۸۸ واحدی طالقانی توسعه مسکن آذربایجان با ۱۵ طبقه ای سازه ای با زیربنا۱۱۷۴۵۴مترمربع درحال احداث می باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا روحانی نژاد نماینده ولی فقیه ورئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درحین بازدیدمیدانی ازپروژه های مسکن شهری با تاکید بر اینکه نباید مانعی برای احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن وجود داشته باشد گفت: آماده سازی اراضی و تخصیص پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در دو شکل آپارتمانی و ویلایی باید با سرعت بیشتری درتمامی استان ها احداث شود تا امید به خانه دار شدن مردم، زودتر تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد در ادامه افزود: سعی شود در طراحی ها به جلوه های بصری و زیبایی شناختی توجه شود و در پروژه های بنیاد مسکن پیوست های فرهنگی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تا بعداً پیامدهای منفی فرهنگی و اجتماعی به وجود نیاید. تهیه پیوست فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم است که متأسفانه در کشور به آن اهمیت داده نشده که بیشترین آسیب ها هم از این طریق به خانواده ها وارد می شود.

وی افزود: قوام بنیاد مسکن به مسکن شهری است و شاید تک تک شما از بنده شنیده باشید که مسکن شهری بنیاد مسکن باید رونق بیشتری داشته باشد. خوشبختانه شرایط بنیاد مسکن در کشور مطلوب است، نیروهای شاغل در بنیاد مسکن زحمتکش و مخلص هستند و به خوبی کارها را پیش می برند. امروز اعتماد به بنیاد مسکن هم در دولت و هم در مجلس وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در پایان بار دیگر بر ضرورت توجه ویژه به موضوع مسکن تأکید کرد و گفت: بیشترین دغدغه دولت ها موضوع مسکن است و بنیاد مسکن با تمام توان به دنبال رفع نیاز مردم و کمک به دولت ها در این زمینه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد یادآورشد: سعی شود در طراحی ها به جلوه های بصری و زیبایی شناختی توجه شود و در پروژه های بنیاد مسکن پیوست های فرهنگی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد تا بعداً پیامدهای منفی فرهنگی و اجتماعی به وجود نیاید.

نماینده ولی فقیه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: قوام بنیاد مسکن به مسکن شهری است و مسکن شهری بنیاد مسکن درکنار سایر وظایف بنیادباید رونق بیشتری داشته باشد که به حول قوه الهی خوشبختانه شرایط بنیاد مسکن در کشور مطلوب است، نیروهای شاغل در بنیاد مسکن زحمتکش و مخلص هستند و به خوبی کارها را پیش می برند.

وی در پایان این بازدید بار دیگر بر ضرورت توجه ویژه به موضوع مسکن تأکید کرد و گفت: بیشترین دغدغه دولت ها موضوع مسکن است و بنیاد مسکن با تمام توان به دنبال رفع نیاز مردم و کمک به دولت ها در این زمینه می باشد

موضوع خبر :
  • بازدیدنماینده
  • ولی
  • فقیه
  • ورئیس
  • شورای
  • مرکزی
  • بنیاد
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد بازدیدنماینده ولی فقیه ورئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ازپروژه های مسکن شهری بنیاد مسکن تبریز,انجمن خیرین مسکن ساز استان وتوسعه مسکن آذربایجان. چیست؟

سوال:
بالا