• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد

تاریخ ارسال : 1402/06/11

آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین  روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محل سالن جلسات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برگزار گردید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) را تسلیت گفتند  و با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی افزودند : امام حسین (ع) درس ایثار و آزادگی به بشر دادند و تمامی ما باید در زندگی و در انجام امور و مسئولیت هایی که در اختیار داریم از مکتب امام حسین(ع) الگوبرداری نمائیم.

وی افزود: کاری که پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می دهند نمونه ای بارز از کار جهادی و ایثار است به عنوان مثال هرکجا حادثه ای رخ می دهد و منازل مسکونی تخریب می شود، کارکنان این نهاد از جای جای کشور در مناطق آسیب دیده حضور پیدا کرده و تا آخرین واحد مسکونی ساخته نشود باز نمی گردند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد گفت: باید لحظات زندگیمان را قدربدانیم و از فرصت هایی که در اختیار داریم به خوبی در جهت خدمت به مردم استفاده نماییم و خدا را شکر کارهای خوبی در استان انجام شده که از مجموعه بنیاد مسکن استان تشکر می نمایم.

وی در ادامه در سخنانی از زحمات حجت الاسلام فضل اله دانشفر قدردانی و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون داشتند و طی حکمی حجت الاسلام علی رئیسی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری منصوب نمودند.

لازم به ذکر است در این آئین آقای سیروس دستیار ویژه و مدیرکل حوزه نماینده ولی فقیه و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای آتشانی مسئول امور دفاتر و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره صنایع سیمان شهرکرد و مدیرکل، معاونین و جمعی از مسئولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان حضور داشتند.

موضوع خبر :
  • آئین
  • تودیع
  • معارفه
  • مسئول
  • دفتر
  • نماینده
  • ولی
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد آئین تودیع و معارفه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد چیست؟

سوال:
بالا