• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

حمایت و همکاری بنیاد مسکن با برنامه های دولت سیزدهم

تاریخ ارسال : 1402/05/23

حمایت و همکاری بنیاد مسکن با برنامه های دولت سیزدهم

 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برنامه های توسعه مسکن دولت سیزدهم حمایت می کند و آماده همکاری با اجرای طرح های نهضت ملی مسکن است.

این نکته را حجت الاسلام والمسلیمن روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در آئین تکریم و انتصاب رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وی ضمن تسلیت شهادت امام زین العابدین(ع) و نقشی که آن امام در تداوم قیام حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و زنده نگهداشتن حماسه عاشورا و ترویج تعالیم دین اسلام داشته و آثار به جا مانده از ایشان (صحیفه سجادیه) اظهار داشت: در 38 سال زندگی آن حضرت بعد از حادثه عاشورا مطالب و موضوعات متعددی وجود دارد که می توان به موضع گیری سیاسی، اقدامات فرهنگی و نقش ایشان در رفع ناهنجاری های اجتماعی آن زمان اشاره کرد.

وی با بیان خاطره ای از یکی از بزرگان معاصر (حاج علی اکبر مرندی) گفت: وی به بنده توصیه کرد که سه کتاب را مطالعه کنید که همه معارف اسلامی در این سه کتاب وجود دارد: اول شرح صحیفه سجادیه که سیدعلی خان نوشته اند، دوم محجه البیضاء نوشته ملاحسین فیض کاشانی و سوم تفسیر المیزان نوشته علامه طباطبایی.

حجت الاسلام والمسلیمن روحانی نژاد با اشاره به آیه 58 سوره نساء راجع به مدیریت و واگذاری مسئولیت افزود: هیچ مسئولیتی در این جهان پایدار نیست زیرا اگر اینگونه بود به دیگران نمی رسید.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن با تمام وجود و توان در کنار دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی است و از ایشان در پیشبرد هدف ساخت یک میلیون مسکن در سال حمایت می کند. خوشبختانه یک وزیر فرهیخته و جسور و فهیم مسئولیت این مهم در دولت را بر عهده دارد. بنده بیش از 20 سال است که ایشان را می شناسم ایشان بیشترین دغدغه را برای تحقق این مهم دارد و همه تلاش خود را خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به صحبت های انجام شده از سوی رئیس بنیاد مسکن امید می رود ساخت یک میلیون واحد مسکونی در کشور محقق شود. وزیر راه و شهرسازی با تمام وجود تلاش می کند و با فراهم شدن بستر این اتفاق خواهد افتاد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات مهندس نیکزاد در طول دو سال تصدی پُست ریاست بنیاد مسکن گفت: مهندس صالحی رئیس جدید بنیاد مسکن تداوم دهنده راه مدیر قبلی است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن بیان داشت: استعفای آقای نیکزاد به این معنی نیست که ایشان از گردونه اجرایی کشور خارج شود، مطمئناً شما شاهد حضور ایشان در عرصه های دیگر خواهید بود. آقای نیکزاد جزو ابواب جمعی و مدیران بنیاد مسکن است و هر کجا که برود ما به وجود وی افتخار می کنیم.

وی افزود: مهندس نیکزاد اهلیت انجام کارهای بزرگ را دارد و جزو نیروهای ثابت و لاینفک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محسوب می شود.

روحانی نژاد همچنین در معرفی توانمندی های رئیس جدید بنیاد مسکن گفت: مهندس صالحی تمام فرآیندهای بنیاد مسکن را طی کرده و بخوبی با ماموریت ها و وظایف این دستگاه آشناست.

وی افزود: مهندس صالحی پیش از این رئیس اداره، معاون استان، مدیرکل در استانهای قم و تهران و بعد از آن معاون عمران روستایی در زمان آقای مهندس نیکزاد بوده است. بنده ایشان را به خوبی می شناسم، ایشان یک انسان انقلابی، ولایی و جهادی است. ایشان یک فرد پرکار و تلاشگر است و ما نه تنها گذشته مان را در زمان مدیریت ایشان حفظ خواهیم کرد، بلکه در راستای ارتقاء فعالیت های بنیاد مسکن و خدمات دهی به مردم گام های مؤثرتری هم بر خواهیم داشت.

موضوع خبر :
  • حمایت
  • همکاری
  • بنیاد
  • مسکن
  • با
  • برنامه
  • های
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد حمایت و همکاری بنیاد مسکن با برنامه های دولت سیزدهم چیست؟

سوال:
بالا