• پایگاه اطلاع رسانی

    نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عمران مناطق محروم

تاریخ ارسال : 1402/03/30

برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عمران مناطق محروم

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گردهمایی روسای دفاتر نمایندگی ولی فقیه در این نهاد انقلابی با موضوع آموزش تخصصی "بنیاد شناخت"  که از امروز در تهران آغاز شده، برنامه های عمران مناطق محروم را مورد ارزیابی قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، در این گردهمایی با اشاره احادیث شریفه در مورد ضرورت عمل مبتنی بر بصیرت گفت: دانش فنی و آگاهی های تخصصی نمایندگان ولی فقیه در بنیاد مسکن و اطلاعات آنها از ماموریت های این نهاد برای کمک به عمران کشور باید افزایش یابد.روحانی نژاد افزود: هیچ نقطه ای از کشور نیست، که اثری از خدمات و اقدامات بنیاد مسکن را در آن نبینیم. وقتی نهادی با این گستره به آحاد مردم خدمت رسانی می کند، باید نیروهایی با بصیرت و آگاهی تخصصی داشته باشد.وی گفت: اعضای این نهاد باید مسیر تحول بنیاد در انجام ماموریت های محوّله پس از انقلاب را بشناسند و  از مفاد اسناد بالادستی و اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آگاهی کامل داشته باشند.حجت الاسلام روحانی نژاد گفت:نمایندگان نهاد رهبری در بنیاد حتی باید از طریق آموزش ضمن خدمت با اصول فنی ساخت و ساز  آشنا شوند و علاوه بر ایفای وظایف فرهنگی خود، به بسیج خدمات مردمی و توسعه مشارکت عمومی برای عمران کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: ساماندهی گروه های جهادی تخصصی برای کمک به توسعه ساخت مسکن محرومین باید در اولویت برنامه های نمایندگان ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام روحانی نژاد همچنین با اشاره به اینکه در آستانه فعالیت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار داریم، از عموم نمایندگان ولی فقیه در بنیاد مسکن درخواست کرد، به هیچ وجه از جناح های سیاسی و انتخاباتی جانبداری نکنند ولی آحاد مردم را به مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات پیش رو ، تشویق کنند.

وی ادامه داد:  مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی وظیفه دارند ، خدمات این نهاد به مردم را به عنوان عزم مقام معظم رهبری برای توسعه و آبادانی کشور و رفع محرومیت از چهره روستاها معرفی کنند. ایفای این وظیفه جز با خدمت خالصانه به مردم و بیطرفی در جریانات سیاسی و تمرکز محض بر فعالیت های بنیاد مسکن، امکانپذیر نیست.

محمد سعیدی کیا عضو شورای مرکزی  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این گردهمایی با تاکید بر آنکه این نهاد انقلابی هرگز به دنبال استفاده از بودجه های دولتی نیست، گفت: بنیاد مسکن ارازانترین خدمات را به دولت ارائه می دهد و از ماحصل دسترنج خود، ارتزاق می کند.

به گفته وی نوع مدیریت این نهاد از بدو انقلاب به گونه ای طراحی شده تا با اتکا به تصمیمات شورای مرکزی، در برابر مشکلات و موانع پیش رو، بالاترین انعطاف را داشته باشد. به همین دلیل سرعت انجام وظایف در بنیاد مسکن بالاست.

وی سلامت ادارای و صداقت نیروی انسانی را از بارزترین ویژگی های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ذکر کرد و خواستار تداوم این رفتار در تمامی حوزه های عملی بنیاد در سراسر کشور شد.

 

موضوع خبر :
  • برنامه
  • های
  • بنیاد
  • مسکن
  • انقلاب
  • اسلامی برای
  • عمران
اشخاص :
  • نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
حوزه متولی :
  • حوزه نمایندگی ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (1)

نظر شما در مورد برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عمران مناطق محروم چیست؟

سوال:
بالا